Põllumeeste logistika

CarCops Cropio

Meil on hea uudis kõikidele põllumajandusettevõtetele, kellel on põlluraamat ja masinapargi jälgimine eri teenusepakkujate juures.
Cropio.com, kes pakub põlluraamatu võimalust, sõlmis partnerluslepingu CarCops OÜ-ga ja nüüd on lisaks põldudele näha ka kogu masinapark Eesti põllumeestele Cropio.com keskkonnas.
Cropio.com võimaldab iganädalaste satelliidi piltidega kindlaks teha põllu seisukorra (lumine, must muld, roheline, vili koristusküps jne). Põlluraamat arvutab välja ka eeldatava saagikuse iga põllu kohta eraldi, annab soovitusi väetamiste kohta ja palju muud.
CarCops.ee võimaldab jälgida masinapargi töötunde, efektiivsust, tehtud töid, kütusekulu ja palju muud.
Pilte lahendusest saab vaadata meie FB lehelt: CarCops Põlluraamat.
Pikemat artiklit saab lugeda siin: www.logistikauudised.ee
Küsige kindlasti ka personaalset pakkumist oma ettevõttele telefonil 55 900 656, riho.pihlakas@cropio.com või kasutage 30 päevast TASUTA teenuse prooviperioodi ja näete kui mugavaks muutub Teie masinapargi ja põldude haldamine.

Kütusekulu

kütusekulu

Üks suuremaid kulusid tööjõukulu kõrval on kindlasti kütusekulu mida tasub kontrollida ja jälgida, kuna sellest võib sõltuda Teie firma edu või ebaedu.

Kas Teile tundub, et kütusekulu on liiga suur?

Kahtlus, et kütus ei jõua paaki?

Või kütus kaob paakidest?

 

Kütusekulu aitab kontrollida digitaalne kütuseandur, millel on palju eeliseid.

  1. Temperatuuri automaatne korrektuur.
  2. Pikk 5 aastane garantii.
  3. Madala profiiliga anduri pea.
  4. Digitaalne diagnostika ja andmete õigsuse kontroll.
  5. Kütuse andmete täpsus ±1%
  6. Kütuseanduri filter kaitseb mustuse ja vee eest paagis.
  7. Sisse ehitatud lühise kaitse ja pinge stabilisaator.
  8. Pikkus kuni 6 meetrit.
  9. Kiire ja lihtne paigaldada.
  10. Kütuseandur otse tootjalt – kõigest 91 eurot.

 

Kütuseandur on mõeldud veoautodele, bussidele, rasketehnikale, diisel generaatoritele ja tankla mahutitele.

Mida lahendus kliendile annab?

  1. Täpne kütuse info paagis.
  2. Tuvastab täpsed tankimise kogused.
  3. Tuvastab kütusevargused reaajas ja saadab SMS teate.
  4. Jälgib kütusekulu määra.

 

Kuna kütuseanduri eeldatav eluiga on üle 10 aasta, siis see teeb ühe aasta investeeringuks vaid 9 eurot. Kas 9 eurone investeering aastas kütuse jälgimisse tundub mõistlik?

Täpsema paigalduse, tankimise ja kütuse varguse kohta vaata VIDEOT

 

Tanklate, tsisternide ja mahutite kütusekulu jälgimine.

 

kütusekulu

Kütuse tsisternile või mahutile paigaldatakse nivooandur, mis ühendatakse GPS seadmega. GPS seadmel on sisene aku, nii et kui vool peaks kaduma, siis saate kohe sellekohase SMS teate ja Teie kütust jälgitakse edasi aku toitelt. Määrame vastavalt Teie soovile X liitrite väärtuse ja kui tsisterni sisu on langenud X liitrini, saate koheselt e-maili või SMS teate, et kütust on vaja juurde tellida.

Kütuseraportist on täpselt näha millal ja kui palju kütust mahutisse tangiti ja mis kogustes välja tangiti. Visuaalne graafik annab hea ülevaate päeva, nädala või kuu lõikes.

Anduri tootjapoolne garantii on 5 aastat ning sobivad maksimaalselt 6 meetri sügavustele mahutitele.

Kütusevarguse teated teeme näiteks nii, et kui öösel Teie mahutitest kütust ei tangita, siis määrame ära ajavahemiku kokkuleppel kliendiga näiteks 22.00 – 06.00 ja kui selle ajavahemikus kütusetase langeb saate koheselt SMS teate. Päevasel ajal aga oleks need teated mitteaktiivsed.

Kogu teenus lepitakse kokku iga kliendiga individuaalselt. Investeering tasub ennast kuhjaga ära juba esimese kütusevarguse ärahoidmisel.

Sarnast lahendust kasutavad ka suured mobiilioperaatorid nagu Vodafone Aafrikas. Sealsel kontinendil on elekter väga ebastabiilne ja sellepärast kasutatakse GSM jaamadel iseseisvaid generaatoreid koos suure kütusemahutiga. Tihti aga asetsevad GSM tugijaamad eraldatud paikades, mida külastavad kütusevargad. See omakorda teeb teenuse kättesaadavuse ebastabiilseks. Generaatoritele paigaldati kütuse nivooandurid, mis annavad koheselt teada kui kütusevargad tegutsevad. GPS loeb veel generaatori töötunde ja jälgib tehnilist seisukorda.

Kui tekkis küsimusi helistage 55 900 656 või saatke e-mail info@gpslogistika.ee ja näete kui mugavaks muutub Teie kütusekulu jälgimine.

Paberivaba logistika pioneer – Ragn-Sells

paberivaba logistika
Ragn-Sellsi IT-juhi Taivo Nigoli sõnul on praegune töökorraldus võrreldes eelnenud paberimajandusega väga erinev. “Varem oli kogu logistika paberil sõidulehtedel. Järjekorrad olid autojuhtidele pähe kulunud. Kui tuli asendusautojuht või suvepuhkus, oli uue ringi päheõppimine peavalu.  Võttis korralikult aega, enne kui tee selgeks sai,” ütles Nigol.
Kasu on näha nii töö efektiivsuses kui ka säästus. Kui Eesti läks üle korraldatud olmejäätmete veosüsteemile, hakkasid veoringid kiiresti muutuma. Korraga võis jäätmevedajale juurde tulla või ära minna tuhandeid objekte.

“Sellega tuli hakkama saada. Enam ei saanud teha nii, et üks autojuht teenindas vaid ühte piirkonda, sedasama, mida ta oli teinud ehk juba kümme aastat. Uued ringid tuli kiiresti selgeks õppida. Sel ajal hakkasimegi mõtlema optimeeritud sõiduringide, kaardilahenduste ja muu sellise peale,” lausus Nigol.

2012. aastal varustati Ragn-Sellsi autod arvutitega. Tänu tahvelarvutitele säästab ettevõte 25 000 paberilehte kuus. Finantsiliselt on aga kõige suurem kokkuhoid aeg, mis tööoperatsioonidele kulub. “Ühe objekti teenindamiseks kuluv aeg on tunduvalt vähenenud,” märkis Nigol. Teine suur sääst tuleb kütuselt. “Ma ei julge kindlat protsenti välja öelda, aga kui hoiame kokku 10–20 protsenti, on ka meie ökoloogiline jalajälg väiksem.”

Ettevõttele on oluline ka ärikasu. Nutika süsteemi abil suudab ettevõte tööd teha efektiivsemalt kui konkurendid.

Töötajatele muutus arvuti hädavajalikuks. Esialgu ei olnud autojuhid tahvelarvutist vaimustuses, ent süsteemiga harjuti ruttu. Süsteemi õpetamiseks sõitis iga autojuhiga terve päeva kaasa inimene, kes vajadusel abistas.

“Nädal pärast tehnoloogia kasutuselevõttu juhtus nii, et süsteem ei läinud tööle ja pidime autojuhtidele paberilehed kätte andma. Autojuhtide reaktsioon selle peale oli, et selle paberiga ei saa teenindada, süsteem tuleb kiiresti korda teha  – ma tahan oma arvutit tagasi saada!” meenutas Nigol.

Ta sõnas, et tema arendusloogika ei ole selline, et arendada süsteemi 2–3 aastat ja kuulutada see siis valminuks. “Süsteemi tuleb teha väikeste muudatuste haaval,” märkis Nigol. Teisisõnu: süsteemi saab ja tulebki pidevalt arendada. Kui autojuhtidele anti kätte esimesed tahvelarvutid, ei olnud see kindlasti lõplik tarkvara.

Nigol kirjeldas, et ettevõte andis tarkvara autojuhtidele võimalikult vara. Tänu sellele, et lõppkasutaja juba alguses n-ö beetaversiooniga töötas, saadi väga kiiresti tagasisidet, mida võiks paremini teha. “Tuli välja asju, millele me kontoris ei oleks osanud tähelepanugi pöörata,” rääkis Nigol. Seega on oluline kasutaja tagasisidet operatiivselt kuulda võtta. Kui autojuhilt tuleb mõistlik ettepanek, tasub see realiseerida.

Tunnustus
Logistikat lihtsustava ning kulusid säästva infotehnoloogia lahenduse kasutuselevõtu eest anti Ragn-Sellsile tiitel “Aasta veokipark”.

Tasub teada
⦁ Tahvelarvuti võimalused
2012. aastal varustati Ragn-Sellsi autod tahvelarvutitega. Pärast seda näevad Ragn-Sellsi autojuhid päevatööd arvutist, mitte paberilehtedelt.
Lisaks tööülesandele on autoarvutist võimalik näha konteinerite asukohti kaardil, leida nendeni lähim tee, lisada või kinnitada informatsioon töö soorituse kohta.

Autoarvutisse  on võimalik laadida objektidel tehtud pilte. Vajadusel on logistikul võimalik info edastada kontorist otse tahvelarvuti ekraanile.
Projekti käigus geokodeeriti klientide objektid, optimeeriti marsruudid. Sellele eelnesid infotehnoloogilised tegevused (nt riistvara valik, tarkvara programmeerimine) ja katsetuste periood. Projektiga oli seotud suur hulk inimesi: IT, transpordiüksus, logistikud, klienditeenindus.

Mida pakub GPS Logistika?
Pakume ettevõtetele täpselt samal tehnoloogial põhinevat tarkvara. Me ei eelda, et iga veoettevõte oleks samas ka IT ettevõte. Meie saame aidata Teil sama lahenduse kasutusele võtta ja Teie saate keskenduda oma põhitegevusele.
Palka oma IT meeskonnaks GPS Logistika vaid 1 euro eest kuus, ning saate nautida tehnoloogiat, mis on seni olnud vaid paksu rahakotiga suurfirmade pärusmaa.
Anname omapoolse garantii, et vähendame Teie tellimuste ringidele kuluvaid kilomeetreid vähemalt 20% või enam. Raske uskuda?

Aga pange meid proovile, sest esimene kuu on teenus ühel Teie masinal täiesti tasuta ja ilma igasuguse kohustuseta meie teenust edaspidi kasutada, nii et saate teenust täiesti riskivabalt proovida.

Esimesel nädalal laseme juhil sõita tavapäraselt nagu on harjutud. Lisame täpselt samad tellimused ja mahalaadimise ajad tellimuste süsteemi ning arvutame välja Teie ettevõttele tekkiva personaalse kokkuhoiu. Usun, et ka Teil on seda põnev teada, eriti kui kogu logistika audit on Teile täiesti tasuta.

Auditeerime ettevõtte logistikat ning tellimuste teekondi
Analüüsime ja toome välja võimalikud kitsaskohad
Teeme omapoolsed parandusettepanekud

Näitame Teile, et suurepäraseid tulemusi on võimalik saavutada ka väikeste jõududega. Ühesõnaga aitame Teil konkurentidele näidata tagatulesid.

Kui tekkis küsimusi helistage 55 900 656 või saatke e-mail info@gpslogistika.ee ja näete kui mugavaks muutub Teie juhtide ja tellimuste haldamine. Vajadusel tuleme kohale ning tutvume Teie olemasoleva lahendusega ning anname omapoolsed soovitused, kuidas uut süsteemi Teie ettevõttes rakendada.