Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /data/gpslogistika.ee/subdomains/www/wp-content/plugins/essential-grid/includes/item-skin.class.php on line 1041

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /data/gpslogistika.ee/subdomains/www/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2323

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /data/gpslogistika.ee/subdomains/www/wp-content/plugins/revslider/includes/operations.class.php on line 2327

Warning: "continue" targeting switch is equivalent to "break". Did you mean to use "continue 2"? in /data/gpslogistika.ee/subdomains/www/wp-content/plugins/revslider/includes/output.class.php on line 3165
Paberivaba logistika pioneer – Ragn-Sells - GPS Logistika

Paberivaba logistika pioneer – Ragn-Sells

paberivaba logistika
Ragn-Sellsi IT-juhi Taivo Nigoli sõnul on praegune töökorraldus võrreldes eelnenud paberimajandusega väga erinev. “Varem oli kogu logistika paberil sõidulehtedel. Järjekorrad olid autojuhtidele pähe kulunud. Kui tuli asendusautojuht või suvepuhkus, oli uue ringi päheõppimine peavalu.  Võttis korralikult aega, enne kui tee selgeks sai,” ütles Nigol.
Kasu on näha nii töö efektiivsuses kui ka säästus. Kui Eesti läks üle korraldatud olmejäätmete veosüsteemile, hakkasid veoringid kiiresti muutuma. Korraga võis jäätmevedajale juurde tulla või ära minna tuhandeid objekte.

“Sellega tuli hakkama saada. Enam ei saanud teha nii, et üks autojuht teenindas vaid ühte piirkonda, sedasama, mida ta oli teinud ehk juba kümme aastat. Uued ringid tuli kiiresti selgeks õppida. Sel ajal hakkasimegi mõtlema optimeeritud sõiduringide, kaardilahenduste ja muu sellise peale,” lausus Nigol.

2012. aastal varustati Ragn-Sellsi autod arvutitega. Tänu tahvelarvutitele säästab ettevõte 25 000 paberilehte kuus. Finantsiliselt on aga kõige suurem kokkuhoid aeg, mis tööoperatsioonidele kulub. “Ühe objekti teenindamiseks kuluv aeg on tunduvalt vähenenud,” märkis Nigol. Teine suur sääst tuleb kütuselt. “Ma ei julge kindlat protsenti välja öelda, aga kui hoiame kokku 10–20 protsenti, on ka meie ökoloogiline jalajälg väiksem.”

Ettevõttele on oluline ka ärikasu. Nutika süsteemi abil suudab ettevõte tööd teha efektiivsemalt kui konkurendid.

Töötajatele muutus arvuti hädavajalikuks. Esialgu ei olnud autojuhid tahvelarvutist vaimustuses, ent süsteemiga harjuti ruttu. Süsteemi õpetamiseks sõitis iga autojuhiga terve päeva kaasa inimene, kes vajadusel abistas.

“Nädal pärast tehnoloogia kasutuselevõttu juhtus nii, et süsteem ei läinud tööle ja pidime autojuhtidele paberilehed kätte andma. Autojuhtide reaktsioon selle peale oli, et selle paberiga ei saa teenindada, süsteem tuleb kiiresti korda teha  – ma tahan oma arvutit tagasi saada!” meenutas Nigol.

Ta sõnas, et tema arendusloogika ei ole selline, et arendada süsteemi 2–3 aastat ja kuulutada see siis valminuks. “Süsteemi tuleb teha väikeste muudatuste haaval,” märkis Nigol. Teisisõnu: süsteemi saab ja tulebki pidevalt arendada. Kui autojuhtidele anti kätte esimesed tahvelarvutid, ei olnud see kindlasti lõplik tarkvara.

Nigol kirjeldas, et ettevõte andis tarkvara autojuhtidele võimalikult vara. Tänu sellele, et lõppkasutaja juba alguses n-ö beetaversiooniga töötas, saadi väga kiiresti tagasisidet, mida võiks paremini teha. “Tuli välja asju, millele me kontoris ei oleks osanud tähelepanugi pöörata,” rääkis Nigol. Seega on oluline kasutaja tagasisidet operatiivselt kuulda võtta. Kui autojuhilt tuleb mõistlik ettepanek, tasub see realiseerida.

Tunnustus
Logistikat lihtsustava ning kulusid säästva infotehnoloogia lahenduse kasutuselevõtu eest anti Ragn-Sellsile tiitel “Aasta veokipark”.

Tasub teada
⦁ Tahvelarvuti võimalused
2012. aastal varustati Ragn-Sellsi autod tahvelarvutitega. Pärast seda näevad Ragn-Sellsi autojuhid päevatööd arvutist, mitte paberilehtedelt.
Lisaks tööülesandele on autoarvutist võimalik näha konteinerite asukohti kaardil, leida nendeni lähim tee, lisada või kinnitada informatsioon töö soorituse kohta.

Autoarvutisse  on võimalik laadida objektidel tehtud pilte. Vajadusel on logistikul võimalik info edastada kontorist otse tahvelarvuti ekraanile.
Projekti käigus geokodeeriti klientide objektid, optimeeriti marsruudid. Sellele eelnesid infotehnoloogilised tegevused (nt riistvara valik, tarkvara programmeerimine) ja katsetuste periood. Projektiga oli seotud suur hulk inimesi: IT, transpordiüksus, logistikud, klienditeenindus.

Mida pakub GPS Logistika?
Pakume ettevõtetele täpselt samal tehnoloogial põhinevat tarkvara. Me ei eelda, et iga veoettevõte oleks samas ka IT ettevõte. Meie saame aidata Teil sama lahenduse kasutusele võtta ja Teie saate keskenduda oma põhitegevusele.
Palka oma IT meeskonnaks GPS Logistika vaid 1 euro eest kuus, ning saate nautida tehnoloogiat, mis on seni olnud vaid paksu rahakotiga suurfirmade pärusmaa.
Anname omapoolse garantii, et vähendame Teie tellimuste ringidele kuluvaid kilomeetreid vähemalt 20% või enam. Raske uskuda?

Aga pange meid proovile, sest esimene kuu on teenus ühel Teie masinal täiesti tasuta ja ilma igasuguse kohustuseta meie teenust edaspidi kasutada, nii et saate teenust täiesti riskivabalt proovida.

Esimesel nädalal laseme juhil sõita tavapäraselt nagu on harjutud. Lisame täpselt samad tellimused ja mahalaadimise ajad tellimuste süsteemi ning arvutame välja Teie ettevõttele tekkiva personaalse kokkuhoiu. Usun, et ka Teil on seda põnev teada, eriti kui kogu logistika audit on Teile täiesti tasuta.

Auditeerime ettevõtte logistikat ning tellimuste teekondi
Analüüsime ja toome välja võimalikud kitsaskohad
Teeme omapoolsed parandusettepanekud

Näitame Teile, et suurepäraseid tulemusi on võimalik saavutada ka väikeste jõududega. Ühesõnaga aitame Teil konkurentidele näidata tagatulesid.

Kui tekkis küsimusi helistage 55 900 656 või saatke e-mail info@gpslogistika.ee ja näete kui mugavaks muutub Teie juhtide ja tellimuste haldamine. Vajadusel tuleme kohale ning tutvume Teie olemasoleva lahendusega ning anname omapoolsed soovitused, kuidas uut süsteemi Teie ettevõttes rakendada.

Write a Reply or Comment