Teenusest

Paberivaba Logistika

Optimeeritud teekonnad

Paberivaba logistika koosneb neljast lihtsast moodulist.

1. Lisa tellimus
2. Jaota tellimused
3. Jälgi kohaletoimetamist
4. Genereeri aruanded

Kui tellimusi on vähe saab need sisestada käsitsi. Nõutud on vaid kahe välja täitmine, ning ülejäänud väljad võib tühjaks jätta.

Kui tellimusi on rohkem saate importida kõik tellimused Exceli tabelist otse logistika keskkonda. Kui kaua võtab aega tellimuste sisestamine, teekondade optimeerimine ja autode vahel tellimuste jagamine Teie ettevõttes? Te ilmselt ei usu kui ma ütlen, et Paberivaba Logistikas kulub selleks täpselt 30 sekundit.

Plaaneerimise moodulis saate valida tellimused, mida on vaja täita.

Saate määrata tellimused soovitud masinale.

Järgmise sammuna optimeerib tarkvara Teie autojuhi teekonna võimalikult väikese aja ja kilomeetrite kuluga. Kui kõik sobib vajutage SALVESTA ja teekond salvestatakse järgmisse moodulisse.

MARSRUUDID moodulis kuvatakse kõik tellimused. Siin moodulis olevad tellimused muutuvad automaatselt nähtavaks ka Teie autojuhile/kullerile.

Autojuht näeb tellimusi, kas enda tahvelarvutis või nutitelefonis logistika äpi kaudu.

Tellimused mis on täidetud, kuvatakse tööde nimekirjas halliga. Tellimused kuhu autojuht hilineb kuvatakse punaselt ja tellimused mis on ajakavas aga veel täitmata kuvatakse roheliselt.

Kui autojuht on kliendi tellimuse täitnud, siis autojuht kinnitab tellimuse.

Koheselt peale autojuhi kinnitust, et esimene klient on tellimuse kätte saanud on logistikule näha, et autojuht hilines esimese kliendi juurde 9 minutit.

Autojuht näeb enda äpis täidetud tellimusi kaardil halli värviga, hilinenud tellimusi punase värviga ja veel täitmata tellimusi, mis on ajakavas, roheliselt.

Reaalajas tellimuste ülevaade. Nagu näha hilines ka autojuht teise tellimuse kohaletoimetamisega 7 minutit.

Kolmanda tellimuse jõudis autojuht täita ajakavast 1 minut varem.

Neljanda kliendi juurde jõudes oli kliendi uks lukus ning kuller avas “Tellimuse info”.

Tellimuse infos on autojuhil võimalus helistada otse kliendile. Peale kõnet avas klient ukse ning võttis tellimuse vastu.

Autojuht kinnitas, et klient sai tellimuse kätte ja nagu näha suutis autojuht olla etteantud ajakavast seekord 5 minutit kiirem.

Autojuht/kuller jõudis tagasi kontorisse/lattu 29 minutit varem. Tänu sellele infole saab mahalaadimise aega pikendada või lühendada ning vajadusel autojuhi tellimusi suurendada või vähendada.

Moodulis ARUANDED saab vaadata kõiki täidetud tellimusi päeva, nädala või kuu lõikes. Lahendus teeb arvete koostamise klientidele imelihtsaks. Kaob segadus saatelehtedega, sest kõik on digitaalsel kujul ning ühegi tellimuse eest ei jää enam arve koostamata.

Lisadena saab vestelda otse juhiga ning määrata lao/kontori aadressid, kust masin igapäevaselt sõitu alustab ja lõpetab.